Търсене в този блог

вторник, 15 август 2017 г.

БАНИЧКИ С ПУШЕНА СЬОМГА И ТОПЕНО СИРЕНЕ


Идея нямам как ми хрумна точна тази рецепта – някак си ми дойде като моментно вдъхновение за експериментиране с вкусове. Явно експерименталната работа ми липсва и да съм отпуска не ми се отразява добре… Всъщност опитът се оказа изключително успешен!

Необходими продукти:
1 пакет фини кори за баница
250-300 гр. пушена сьомга (аз използвах месо от рагу)
340 гр. топено сирене
2 яйца
10 маслини
50 гр. масло
сол
черен пипер

Приготвяне
Месото (ако не е от рагу, както е в моя случай) се накъсва на малки парченца. Към него се добавят накълцаните маслини, солта и черния пипер. Разбърква се, след което се добавят яйцата и се разбърква отново. Листата на корите се разделят на половинки, като върху всяко парче се капва малко плънка и се сгъва. Аз избрах да ги направя по-плоски и правоъгълни, така че плънката да се запече по-лесно. Нареждат се в тава и се намазват отгоре с разтопено масло с помощта на сладкарска четка. Пекат се на 180 °С на вентилатор до готовност. След опичането ги прибрах в кутия с капак, че да поомекнат малко и да не са прекалено трошливи.

Добър апетит! Споделяйте и коментирайте!












Няма коментари:

Публикуване на коментар